Thursday 10 October 2013

Di Persimpangan Dilema

Nasib - nasib. Sedih pun ada. Nak sangat pergi menuntut elmu. Tapi tarikhnya sudah bertukar. Masalahnya tarikh untuk menuntut elmu tu sudah sama tarikh dengan tarikh aku mahu pergi berjimba - jimba. Aku baru berniat mahu membersihkan kolam aku. Tapi nampak ghayernya tak ade rezeki. Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dah la hari lain aku susah nak keluar. Agaknya inilah kifarah dosa aku. Sebabnya aku tengah bengkak dengan seorang hamba  ni. Buat masa sekarang ni, aku tak nak maafkan dan halalkan apa - apa saja pada dia . Agaknya sampai aku mati.  GTH larrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

No comments:

Post a Comment