Saturday 5 January 2013

Exam Mood

Ari ni, aku dah tamat satu paper. Asas Pengurusan Sumber Manusia. Pergh, sakit kepala jugak nak menjawabnya. Esok, Research Methods in Education. Lagi haru subject ni. Baca2x, tapi tak faham2x. Apa aku nak buat ni????? Nak tembak objektif memang boleh. Tapi esei? Tak boleh tembak. Terlopong lah kalo tak tau. 3 jam tu periksanya. Sekarang situasi aku seperti ni walaupun masih lagi muda. Sakit kepala bebbbbb.
Cik Kuntum tengah stress ulangkaji


Cukup masa karang, tak kira walaupun taufan melanda. Aku tetap perlukan rehat. Supaya otak aku tak perlu terlalu biul memahami soalan peperiksaan.

Walaubagaimanapun, untuk exam hari esok. Aku masih lagi berharap kejayaan akan menjadi milik aku dan rakan - rakan.Aminnnnnnnnnnnnnn
Good Luck  to Cik Kuntum, Kak Aliya, Aida, Kak Jo, Maz  and  other  friends

No comments:

Post a Comment